למה לקחת מעצבת פנים?

למה לקחת מעצבת פנים?

בשנים האחרונות ישנה מודעות לקחת מעצבת פנים לבית חדש ולבית ישן לשיפוץ.

והיום המון משפחות וזוגות משתמשים בשירותי עיצוב פנים.

ולמה חשוב לקחת מעצבת פנים מומלצת לבית שלנו?

  1. בבנייה/ שיפוץ בביתנו כאשר מתלווה אלינו מעצבת, למעצבת ידע רב בתחום, בעלת ניסיון, רעיונות יצירתיים, ליווי לאורך כל הדרך, ניהול הפרויקט, מקצועיות, הקפדה על הפרטים החשובים לבעלי הבית, בעצם היא מרכיבה לנו פאזל של כל הפרטים הקטנים והגדולים.
  2. כבעלי בית אנחנו רוצים את הכי טוב שיש, הבית הכי יפה שיש! ובשביל זה אנחנו צריכים מעצבת שתלווה/תכוון/תייעץ את הפרויקט, ותדע לעזור לבעל הבית למקסם את התוצאה של ביתו.
  3. בית חלומותינו מלווה בחלום שמתגשם! אנחנו לא רוצים לטעות ורוצים להשקיע את רוב כספינו בביתנו לאחר שחסכנו כסף רב, בלי לבזבז כסף מיותר! המעצבת תדע איך ואיפה להשקיע את כספכם ולא לבזבז אותו על מה שלא צריך ותתכנן עבורכם את בית החלומות שלכם!
  4. למעצבת יש תפקיד חשוב להבין את הצרכים והרצונות שלכם ולפי זה לבנות לכם את החלום.
  5. למעצבת ישנם בעלי מקצוע שעובדים, מכירים אותה ומלווים אותה בכל הפרויקטים שלה לכן כדאי לעבוד עם הקבלנים שלה שרמת הגימור גבוהה, פתרונות בין הקבלן למעצבת כבר בתוכניות ואפילו בבניה.

בסיום הפרויקט שמים לב שהייתה נגיעה של מעצבת הפרויקט.

אם גם לכם יש בית לעצב לשפץ או רק לקבל ריענון ואתם מחפשים מעצבת פנים במרכז צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע.

זה הזמן לעשות!

להשארת פרטים לתוכנית ליווי מקצועי

למה לקחת מעצבת פנים?
  • עינב ושרון דידי פקיעין החדשה

    וזה המטבח שלייי, תודה על הליווי והתכנון המושלם עד הפרט האחרון, וכמובן על תכנון כל הבית.

  • עטרה וערן סבן קיבוץ גשר הזיו

    במשך שנתיים רק תכננו שהכל ייצא מושלם ולפי מה שרצינו, היום עוד שנייה לפני הכניסה לבית אני שמחה שהבית שלי יצא כמו שרציתי ללא פשרות, חן, אדריכלית ומעצבת מקסימה ונעימה מקשיבה ותורמת את הידע שלה למבנה.

  • הדר ונועם סוחריאנו כפר הורדים

    ברצוני להוקיר תודה לחן האדריכלית המקסימה אשר ליוותה אותנו כשנה וחצי בכל תהליך הבנייה. חן מלאת מוטיבציה, אנרגטית, אדיבה ומקצועית ביותר. בעלת ידע נרחב בתחום ורצון תמידי לרכוש ידע נוסף. הפכה את התהליך המייגע לחוויה נהדרת והתוצאה הסופית היא הכי טובה שיכולנו לבקש, בית חלומותינו.

  • מיה בן שושן קלינקה בנהריה

    נהנית ונהנים מאוד מהעיצוב הרגוע, הנעים והמותאם כל כך לצרכים... כיף להיזכר בדרך שנעשתה!

  • שילון ולירון רחום מושב עמקה

    היי חן, ברצוני לומר לך המון המון תודה על כל התהליך בניית הבית שלנו! על זה שתמכת בנו לאורך כל הדרך, על עמידות בזמנים, הסובלנות והיחס האישי והמקצועי וזה לא מובן מאליו!

  • קרן ושי לוי נהריה

    חן איזה מרגש כאילו רק אתמול התחלנו את השיפוץ! תודה על חוויה שלא נגמרת. לימדת אותי המון על חללים ועיצוב היה תענוג לעבוד איתך ועדיין לא סיימנו כי אין סוף לבית!!!! את מעצבת מעולה ואמליץ בחום עליך תמיד!!! תודה רבה על דרך שהתחילה לפני שנה וכנראה שלא תסתיים בקרוב…. אוהבת אותך!

דילוג לתוכן